4.sınıf öğrencilerimizin kodlama sınıfında yaptıkları çalışmaları bu sayfadan takip edebilirsiniz.
Algoritma; problemlerin çözümünde kullanılan adımlar olarak tanımlanmaktadır. Her problemde aslında kurduğumuz algoritmalar sayesinde sonuca ulaşırız.
4.sınıf öğrencilerimizin de kod yazmanın temelinde yer alan algoritmayı öğrenebilecekleri ve tatlı bir rekabetle eğlenebilecekleri Cody oyunu etkinliklerini Robotik&kodlama sınıfında tamamladı.
4.sınıf öğrencilerimiz algoritma etkinliklerinden blockly oyununun labirent etkinliğini tamamladı
4.sınıf öğrencilerimiz temel algoritma becerilerinin yanında blok tabanlı programlama yardımı ile hareket, döngüler, fonksiyonlar ve matematik becerilerini geliştirecekleri, EBA kütüphanede kodlama alanında bulunan Mobil Cod etkinliklerini gerçekleştirdi.
Dördüncü sınıf öğrencilerimiz 2023 Eğitim Vizyonunda, öğrenme süreçlerinde dijital içerik ve beceri destekli dönüşüm hedefine yönelik olarak hazırlanmış olan Mobil Kod oyununda temel seviyeyi tamamlayarak orta seviyedeki şart ve döngü komutlarını uygulamaya başlamıştır.
Dördüncü sınıf öğrencilerimiz Kodla Büyü etkinliklerinin Nesne Hareketler ve Yardımcı Karakterler etkinlikleri ile farklı platformlarda temel problem çözme ve ileri seviye yön becerileri çalışmaları gerçekleştirmiştir.
Dördüncü sınıf öğrencilerimiz kendi algoritmalarını kullanarak temel hareket komutlarını kullanarak uygulamalar geliştirecekleri Scratch programını kullanmaya başlamıştır.